Hjemme på sørlandet. Igjen.

Da var jeg hjemme på sørlandet. Igjen. Droppa skolen i dag, og dro hjem i går, noe jeg ikke angrer et sekund på i dag. Fikk nemlig mail fra forelseren om at hun var syk og at det ikke ble forelesning. Score!

yee

Etter togturen dro vi rett på trening. Der skulle min kjære prøve å lære meg markløft. Fikk det til tilslutt, men trengte jammen litt tid for å få til teknikken…

I dag har jeg tilbringet morgenen i frisørstolen. Jeg har funnet ut at jeg skal begynne å stripe etterveksten, fremfor å helbleke. Blir sikkert seende litt dumt ut i starten, men tror det blir bra etterhvert!

Ja, også skulle jeg ned på intersport og se om jeg fant noe jeg kunne kjøpe for tilgodelappene og det som var igjen på gavekortet mitt, og det var ikke noe problem for-å-si-det-sånn. Nye freshe joggesko! Gule. Betalte kun 500 kroner etter gavekortet og tilgodelappene var trukket fra. Herlig ♥

5 thoughts on “Hjemme på sørlandet. Igjen.

  1. Velkommen hjem til særlandet! Flaks at det ikke ble forelesning da, heldig med den:) Joggeskoene var veldig fine, og note to myself, jeg trenger også ny treningsko..

Legg igjen en kommentar

