Langhelg hjemme på sørlandet.

Denne helgen har gått med til mye! Snilleste kjæresten min kjøpte togbilletter til meg, så jeg kunne komme hjem til sørlandet. Woho, ingenting er bedre enn det. Tok meg fri på fredagen, og dro hjem på torsdag. Herlig med langhelg!

-14

Fredagen satt jeg litt med okulær biologien til mannen kom hjem fra jobb, så dro jeg på besøk til mammaen min mens kjæresten min hentet en kamerat på flyplassen. Reidar har forresten leiebil for øyeblikket! Fiat 500, den ultimate konebilen! Jeg skal så sykt skaffe meg en sånn en gang….

-16

Ntååå!

Ellers var det bursdagsfest for svogeren min i går, overraskelsesbursdag for å være helt nøyaktig! Og ja, han ble veldig overrasket! Geléshots og god gang!

-15

Ja, også ballonger da…….

-17

Har jeg noen gang nevnt for dere at jeg hater ballonger? Hvis det er noe som heter ballongfobi så har jeg definitivt det.

Merkelig nok er formen helt fin, og jeg har sittet foran TVen siden halv ti og drukket te, blåbærsaft, sjokolademelk, spist frokostblanding og popcorn og generelt kost meg! Senere i dag skal jeg nok ta turen hjem til mamma før toget går, det er jo tross alt morsdag! ♥

Håper dere har hatt en like artig helg som meg!

Legg igjen en kommentar

