Pancackes.

Åh, for en herlig helg! Har hatt besøk av mannfolket og kost meg bigtime! Vi har igrunnen ikke gjort noe spesielt, bare slappet av med filmer og sånt. På skjermen endte både the break up og here comes the boom opp! Kjempemorsome filmer begge to. Ja, også hadde vi ei treningsøkt i går da, men ellers bare slappet av! Digg. Siden det har vært helg, har jeg nok en gang klart å spise godteri til jeg nesten trodde jeg måtte rulle i seng….

pannekaker

Pannekaker i dag før han dro med toget hjem igjen. Åh, pannekaker er så digg! Tenkte å steke flere i kveld og ha med meg som niste på skolen i morgen..

Har dere hatt en fin helg?

One thought on “Pancackes.

Legg igjen en kommentar

