Weekend.

Hadde en utrolig fin helg hjemme på sørlandet. Var godt å endelig få sett kjæresten etter tre uker i fra hverandre! Han serverte god mat, som alltid ♥

-9 -8
Ellers ble det et skikkelig snøvær da vi kjørte sørover, og den ene fila på E18 var igjensnødd! Det snødde i to døgn, og på søndagen begynte det å hølje ned med regn! Akkurat da savnet jeg Kongsberg, her er det hvertfall ikke slaps…

-13 -10

Film og godis er viktig når det er helg! Åh, som jeg gleder meg til fredag, da skal jeg kjøpe smågodt igjen!! Åhr, det er vanskelig å kun spise godteri i helgene…

-12

Ja, og det er jo allerede blitt tirsdag! Disse to dagene har gått i ett! I går var jeg først på skolen til fire, så på trening og deretter på jobb til 23. Alt dette uten å være innom leiligheten. Puh! Og i dag har vi vært på skolen til halv sju, så nå skal vi kose oss bigtime med grays anatomy og privat practice! ♥

2 thoughts on “Weekend.

Legg igjen en kommentar

