Gettin’ better every day!

Hei dere. Det er mandag og seks kilometer i strekk på mølla er unnagjort. I dag på en del høyere tempo enn sist, og også en ekstra kilometer! Føles helt fantastisk når man kjenner at man blir bedre. Når jeg klarer fire kilometer ekstra i strekk, da skal jeg feire mila med nye joggesko! Woho!

shoes
Åh, så mye freshe sko!

Prøvde nike+ klokka mi i dag, men av en eller annen grunn stoppet den helt opp etter 0,12 kilometer… Noen som vet hvorfor? Er det noe jeg må gjøre for at den skal funke som normalt? Klokka tikket og gikk, men ikke noe annet… Hadde chipen i skoen, og hadde slått den på «on»… Ikke barebare med den teknologien!!

3 thoughts on “Gettin’ better every day!

    • Det funker veldig bra for meg nå, tror grunnen til at det ikke gikk sist var fordi jeg hadde både GPSen på og skosensoren! Men nå som jeg har slått av GPSen og kun bruker chippen funker det som bare det! 🙂

Legg igjen en kommentar

