New in: Nike+ sportwatch GPS.

nike+

Har siklet etter denne treningsklokken i evigheter. Etter å ha sett at den har sunket nesten tusen kroner i pris, tok jeg meg friheten til å kjøpe den med god samvittighet! Norgesenergi har forresten også forskjellige rabatter hver måned, og nå i januar er det 10% på alt GPS utstyr, noe som resulterte i at jeg ikke hadde noe valg. JEG MÅTTE HA DEN. (greit, fikk litt dårlig samvittighet da NRK-lisensen kom dagen etterpå…) Esken lyver litt, klokken er gul, ikke grønn som på bildet…

nike+1

Endelig er den min, og jeg ser utrolig frem til mandag! Da er jeg tilbake på mølla igjen! Ellers er den kjempepraktisk å bruke når jeg er på jobb. Jeg jobber jo som badevakt, og da er det greit å ha en klokke som faktisk tåler litt vann! Man skal riktig nok ikke bade med den, men jeg leste at hvis man skulle glemme seg bort å bade med den, så burde den tåle det. Det er jo rimelig praktisk hvis man faktisk må hoppe ut i bassenget for å redde noen! Tviler sterkt på at D&G-klokka mi på 3ATM hadde tålt det…

One thought on “New in: Nike+ sportwatch GPS.

Legg igjen en kommentar

