Hvem greier å miste 20.000 kr?!

De siste dagene har jeg vært superstressa, jeg mistet sjekken jeg fikk til jul. Ja, dere hørte riktig. HVEM GREIER Å MISTE 20.000 KRONER?! Joda, ingen sak for meg. Heldigvis har jeg snakket med banken i dag, og når jeg kommer hjem siste helga i januar skal jeg inn og fylle ut noen papirer som gjør sjekken ugyldig, også vil jeg få en ny en.

En periode i letingen var jeg så fortvila at jeg måtte ty til tårer. Så for meg en romantisk kjæresteferie til karibien med paraplydrinker og stekende sol, knust i tusen biter. Jeg kan tenke mannfolket mitt ble overgitt da jeg fortalte at jeg hadde mistet den! MEN, jeg sa til ham «kan ikke du passe på den, jeg kommer sikkert til å miste den.» Så neste gang satser jeg på at han gjør som jeg sier.

Almanakken min for 2013 har forresten kommet, noe som er kjempedeilig. Blanke ark. Ja, og dere har kanskje skjønt at jeg er en klønete surrekopp uten like, og en almanakk faktisk er veldig viktig. Hehe!

almanakk

Rosa i år. Fin. ♥

2 thoughts on “Hvem greier å miste 20.000 kr?!

Legg igjen en kommentar

