Oppskrift: Fiskemiddag #2

I dag har jeg hatt fiskemiddag nummer to denne uken. Nyttårsforsettet mitt om å ha fisk en gang i uken ser ut til å gå helt strålende! I dag har jeg prøvd ut å lage en rett med laks, noe jeg egentlig ikke er veldig glad i. Men med nok sopp ble det ganske godt! Her kommer oppskriften:

oppkuttet

Jeg endte med å kutte opp enda en sopp, da jeg syntes dette ble litt lite. Så en halv laksefilét og to champignonger holdt for meg. Jeg begynte også å koke pasta mens jeg kuttet opp fiksen og soppen. Ble glutenfri pasta for meg, men vanlig gjør det nok bare enda mer godt!

sopp og laks

Stek det godt i pannen.

i panna

Når soppen og laksen var godt stekt helte jeg oppi en fløte, men en halv hadde vært mer enn nok!

finito

Finito. Pasta, laks, sopp og fløtesaus.

candle

Så måtte jeg jo få tent lysene også, det er så koselig med stearinlys!

Nå skal jeg ta turen innom dusjen og etterpå venter twilightmaraton hos søte Ida Johanne! Ha en fin lørdag alle sammen ♥

One thought on “Oppskrift: Fiskemiddag #2

Legg igjen en kommentar

