Villeste lørdagskvelden noen sinne.

Hei på dere. Klokken er halv ti, og jeg har akkurat kommet hjem. Jeg har nemlig vært flink pike, jeg og ei i klassen har vært på skolen! For et år siden hadde mest sannsynlig ingen trodd at jeg kom til å tilbringe en lørdagskveld på skolen, noen sinne! Siste innspurt før eksamen og juleferie. Det skal bli så ubeskrivelig deilig med tre hele uker uten skole! ♥

Nå skal jeg spise nok en biff, og slenge meg under dyna med one tree hill!
dataidyna

Hva driver dere med i kveld da? 

5 thoughts on “Villeste lørdagskvelden noen sinne.

    • Åh, vampire diaries er så artig! Ser frem til ny episode 🙂 Det dumme med å ta tog ofte er at man får sett altfor mange episoder i løpet av en togtur, tilslutt er det ikke mer igjen… hehe!

  1. SV: Geometrisk optikk var den nest enkleste eksamenen, syntes jeg. Om du løser de gamle eksamensoppgavene og får til dem så får du garantert til eksamen. 🙂 Nesten alle spørsmålene var like/i samme sjanger.

Legg igjen en kommentar

