Når du tror dagen ikke kan bli værre…

parkeringsbot

Jeg har ikke ord for denne dagen lengre. Fikk min kjære iPad i går, men så oppdaget jeg at det var en død pixel på skjermen, så skulle ned på elkjøp for å bytte den. Jeg er jo vant til at slike butikker har kundeparkering, men det hadde tydeligvis ikke denne. 660 kroner, drøyt! Sto der kun i ti fuckings minutt.

Da jeg kom hjem igjen oppdaget jeg at autofokusen på objektivet mitt plutselig var blitt ødelagt. Det funket helt fint i går. HVA ER GREIA MED DENNE DAGEN? Jeg vil gå i hi……..

edit: Tror dere ikke jeg hadde bestilt togbillett til feil dag? Det resulterte i at jeg måtte kjøpe ny billett uten minipris! Koste hva det koste vil, nå er jeg hvertfall hjemme på sørlandet hos min nyopererte mann. Stakkars.

4 thoughts on “Når du tror dagen ikke kan bli værre…

  1. uff. men du fikk meg hvertfall til å dra på smilebåndet her. har selv hatt en dag/helg hvor alt bare går galt/går til hælvette! godt å høre at det går litt skeis for andre også :p neida. God bedring til din kjære. Håper dere klarer å kose dere masse ❤

Legg igjen en kommentar

