Pro-argi9+ & Mistify

Hei dere! Tenkte bare å informere om at jeg er kosulent/selger for synergy world wide!   «Hva er det?»  Tenker du kanskje da…

Vel, det er et kosttilskudd. Et kostilskudd som har veldig god effekt på hjerte og kar!  Grunnen til at jeg selv går på det er ikke fordi jeg har noen slags feil med hverken hjertet eller kar, men tar det for å forebygge. Veldig lite fokus på forebygging i Norge…

Noe jeg syntes også er veldig interessant er at mange med MS påstår de har fått god hjelp av dette kosttilskuddet! Og folk som går på kolestrol-medisiner har også kunne erstatte dem med proargi9!

Kanskje ikke for ingenting at Louis Ignarro i 1998 fikk nobelpris innen medisin for sine oppdagelser om nitrogenmonoksid som signalmolekyl i hjerte- og karsystemet.

Produktet til venstre «mistify» inneholder açaibær, som inneholder ekstremt mye antioksidanter som er veldig gunstig for immunforsvaret.

Produktet til høyre «pro-argi9+» inneholder aminosyren l-arginin, l-arginin blir om til nitrogenoksid i kroppen, som jobber og «renser» arteriene og blodårene for plakk. En annen aminosyre som er i pro-argi9 er l-citrullin som er en aminosyre som gjør at det produseres enda mer l-arginin, som gir ekstra nitrogenoksid. Utenom disse to aminosyrene inneholder den vitamin b12, b6 og k2 og c og d3, folsyre, ribose, xylitol og granateple.

Er ingen aktiv selger, men nå som jeg har anatomi og fysiologi på skolen kan jeg sette det mer i sammenheng. Syntes derfor det var litt artig å bringe det opp!

 

EDIT: Det er nå mulig for dere å bestille produktene selv, noe jeg syntes var på høy tid. Hvem vil vel oppgi kortinformasjonen til vilt fremmede mennesker?! HER er siden hvor produktene selges. Når dere oppretter profilen kan dere oppgi sponsor id 1456243.

4 thoughts on “Pro-argi9+ & Mistify

    • Pris for en boks pro argi 9 er € 59,57
      prisen for tre bokser pro argi 9 er € 161,30

      Pris på to flaske mistify er € 59,57
      Pris på fire flasker mistify er € 118,26

      Kommer litt ann på kursen, derfor skriver jeg bare prisen i euro 🙂 Så går det også ann å bestille pakker hvor det både er mistify og pro argi 9! 🙂

      Håper du blir fornøyd med produktene. Jeg bruker kun pro argi 9, ikke mistify. Er veldig fornøyd. For min del går det kun på forebygging, ikke noen form for «behandling» om man kan kalle det det… Tok kroppsanalyse og min metabolske alder er 18 og jeg er snart 21 🙂 Nivået på fett rundt organene var på det laveste! Kanskje det har spilt inn? Hvem vet 🙂

      Lykke til med testinga!

      K

Legg igjen en kommentar

