Weekend.

Ah, søndag. Dagen man skal slappe av til det fulleste! Selv har jeg vært nede å tatt sol i femogtyve minutt. Har ikke tatt sol på et halvt år, så var deilig å kjenne UV-strålene sive inn i huden igjen. Det var ikke akkurat mange soldager i sommer!

Er det noen av dere som faktisk bruker disse beskyttelsebrillene?! Jeg har aldri brukt dem før i dag, men må innrømme at jeg klarte ikke å ligge med dem mer enn rundt fem minutter… Hva om man får et markert skille etter dem? Må jo se helt på tryne ut….

Eller opplevde jeg noe veldig rart i dag. Jeg drømte at jeg fant glutenfrie kanelboller i fysen på butikken, og da jeg våknet kom mannen ned å sa han tenkte å lage kanelboller til meg… Hva i alle dager? Leser han drømmene mine??

Her er kanelbollene! Smaker bedre enn de ser ut til. Vi kjøpte toro sin glutenfrie melblanding, og den inneholdt kun 374 gram, og i oppskriften sto det at man skulle ha 500g, da var det bare å helle i litt fiberfin og mandelmel og håpe at det funket… Og det vil jeg jo si det gjorde!  Legger ut oppskriften senere.

Nå skal vi se på en dokumentar. Herregud, vi har sett på så mange rare dokumentarer denne helgen. I går så vi for eksempel en dokumentar om menn som var forelsket i dukker, og de dukkene så helt like ut som vanlige jenter! Du er jammen lite mann hvis du må ha åtte dukker å høvle over, og ikke tørre å prøve å finne et ekte kvinnfolk…

2 thoughts on “Weekend.

  1. Haha! Det var noen fine solariumsbriller.. Jeg pleier aldri å bruke beskyttelsesbriller. Jeg pleier ikke sole ansiktet i solarium, så det er kanskje ikke så rart da..

Legg igjen en kommentar

