O P I

På båten hjem fra Sverige var jeg innom tax-free og kjøpte meg fire negllakker fra OPI. Det var salg, 199 for to stykk. Jeg har hatt lyst til å prøve ut disse negllakkene en stund, men det har liksom aldri blitt noe… MEN nå har jeg fire flotte lakker i fire forskjellige farger! På neglene nå har jeg den burgunderfargede lakken. Den matcher skjerfet mitt, også er det jo helt klar en it-farge nå i høst.

Fargene jeg har er fra venstre: gargantuan green grape, mod about you, louvre me louvre me not og glitzerland. 

Har dere lakker fra OPI? Hvilke farger?

One thought on “O P I

Legg igjen en kommentar

