Jeg ble ikke overbevist…

God kveld! Da var jeg tilbake i leiligheten. Jeg tror fremdeles ikke på spøkelser, men har hatt en kjempefin tur. Selvom vi ikke så noe spooky på frammegården, skal jeg likevel legge ut bilder fra gården. Bildene er nok på plass i morgen! Tror nok alle var litt skjelvene selvom vi ikke opplevde noe. Våknet i natt av at svogeren min skrek høyt, han hadde hatt mareritt…. Jeg og svigerinna mi skreik også ganske høyt da vi var oppe på loftet og så på den beryktede gyngestolen som flere sier de har sett og hørt at har begynt å gynge helt uten videre, vi tok bilder av den, og i det blitsen gikk av, gikk alt lys inne i rommet av. HERREGUD, jeg har aldri hatt hjertet så langt oppe i halsen før… Men så var det jo bare en av de andre som slo av lyset nedenfra. Typisk.

Har det koselig med stearinlys i leiligheten nå.  Må vel snart pakke ut av kofferten også, den er studd av glutenfri frokostblanding og litt til… Skal bli godt å ta en dusj og sove i egen seng igjen i natt!

Har dere hatt en fin helg?

5 kommentarer om “Jeg ble ikke overbevist…

  1. Takk for en kjempefin tur ! Selvom vi ikke ble overbevist over disse overnaturlige åndene. , så kunne jeg gjerne reist dit på sommeren en helg 🙂 Fy søøøøren når han hylte inatt, da visste jeg ikke helt hva jeg skulle gjøre eller tro !! hehe.. Var jo ganske kul stemning i huset med alle de gamle tingene.og selve plassen. Gleder meg til neste tur i Amazing Race ,Snuppa 🙂

Legg igjen en kommentar

