Arendal.

Hei dere. Kjæresten min er alltid den som skal overraske meg, men i går tenkte jeg at jeg skulle overranske han! Satte meg i bilen og kjørte til Arendal. Han er nemlig på jobb, og jeg visste akkurat hvilket hotel han bodde på, og hvilken rom. I åttetiden banket jeg på døra, og en stykk overrasket kjæreste sto i døra og gliste! Så disse dagene bor jeg på herregaarden spa&resort, men tror ikke jeg skal benytte meg av spaavdelingen med tanke på at jeg egentlig ikke er gjest her, men hadde vært deilig!

Våknet opp til sol i dag, noe jeg ikke har gjort på lenge! Utrolig deilig å kjenne varmen fra sola. ♥

Har hatt vært nede i Arendal sentrum og tittet litt, og fant en fin tunika på halv pris som jeg slo til på, også fant jeg tilfeldigvis en netcombutikk, så har endelig fått meg simkort til mobilen!! Deilig etter å ha vært isolert fra omverdenen i noen dager… Nå skal jeg prøve å få lest litt om nervesystemet før kjæresten kommer tilbake til hotellet.  Ha en fin kveld!

2 thoughts on “Arendal.

Legg igjen en kommentar

