A for awesome!

Hvem lå å vrei seg i senga til klokka passerte langt over tre i natt? Jeg.
Hvem tenkte hardt på å skulke skolen i dag da vakkerklokka ringte? Jeg.
Hvem kom seg opp likevel og møtte på skolen klokka åtte?! Jeg.
Hvem sin lærer var syk og kom ikke til forelesningene? MIN.

Jeg var så irritert at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg en periode… Heldigvis fikk jeg gjort dagen til en bra dag likevel! Fortsatte på en oppgave vi har fått i optoteknikken, som går ut på at vi skal håndslipe et glass. Og vi fikk kun en tidels millimeter å gå på, noe jeg tenkte jeg bare kunne glemme å få til, men gjett hvem som var nede å hørte med læreren i dag om hva karakteren kom til å bli? Jeg. OG DET BLIR A! Hvertfall fra han ene læreren vi har i faget, håper bare han andre også mener det samme!

Fikk målt og sjekket over to andre oppgaver vi har hatt. Det føltes fantastisk deilig å bli ferdig med alle tre oppgavene før leveringsfrist som er i slutten av neste uke. Eller, jeg fikk frist til jul. MEN, klarte å levere før fristen selvom jeg skal opereres på mandag og blir en stund borte!

Da jeg kom hjem lagde jeg meg dette til middag!
Spansk gryte, en av de to-tre posevariantene uten hvete. SCORE!

3 thoughts on “A for awesome!

  1. Kjedelig at foreleseren ikke kom når du kom deg på skolen selv om du nesten ikke hadde sovet…vel…du fikk i hvertfall gjort mye nyttig, flinke deg 🙂
    Lykke til med operasjonen du skal igjennom på mandag ❤

Legg igjen en kommentar

