Its all going too fast!

Da var det søndag igjen, gitt. Helgene hjemme går så vanvittig fort!

Anyways, fikk slippepinne på polet i går! woho.


Fikk også vært noen timer på jobb, greit å få tjent litt penger… Er så utrolig greie vakter i svømmehallen, 11.45-17.15, rekker liksom å sove lenge, jobbe óg gå på fest etterpå! Perfekt.


Etter jobb var det bare å hive i seg no mat, dusje og få på litt maskara, så var det bare å begynne å drikke! Sånn så jeg altså ut i går… Liker de brune linsene, jeg føler meg så.. complete.. med brune øyne!


Da jeg og Linn tuslet hjemover fra festen fant vi denne…  Stakkars liten…

Nå er vi tre slakt i huset som gleder seg til fløtegratinerte poteter og kjøtt til frokost. Blir deilig. Jeg er den eneste som ikke er fyllesjuk, hurra for det, for jeg skal sitte fire timer på tog i dag…

One thought on “Its all going too fast!

Legg igjen en kommentar

