Jeg tok meg friheten…

God morgen dere. I dag tok jeg meg friheten til å sove helt til jeg våknet av meg selv, som ble rett før klokken passerte ett. Tror ikke det er så bra for døgnrytmen min og det så kalte forsinkede søvnfase syndromet… Men jeg angrer ikke! Ikke foreløpig hvertfall…

Kjenner jeg blir så glad av å få nok søvn! Mye som tærer på søvnen her oppe. Går jo på skolen og står opp klokka sju hver morgen, min nærmeste nabo er jernbanen, og på toppen av det hele er det så lytt her at vi kan høre akkurat hva de i leiligheten under snakker om, for ikke å snakke om de på gata…

Har også fått i meg en god middag, eller frokost for å være nøyaktig.. Ris, kylling og sweet n sour ♥

Nå skal jeg hive meg i dusjen og rydde litt, så tusle ned til toget. Blir godt å komme hjem igjen!

6 thoughts on “Jeg tok meg friheten…

  1. Heisann:) ville bare takke for kommentar inne hos meg:) eg har bloglovin ja. Oppe i høgre hjørne på bloggen er det tre hjerter.. der kan du trykke på følg,bloglovin og facebook knapp:)

    Ønsker deg en riktig god helg:)

Legg igjen en kommentar

