Look at those pupils!!

Hatt vært på enda en synstest på skolen i dag, og i dag ble jeg jaggu med dryppa også! Hadde jeg visst det, skulle jeg så klart tatt med solbrillene…. Med de pupillene jeg fikk så skjønner dere kanskje at det kommer altfor mye lys inn… Sola er en sjelden kar å se i Kongsberg, men den dukka så klart opp i dag…. Så ble noen timer i senga da jeg kom hjem. For mye lys = aoa i hode!

image

Bortsett fra å se rusa ut og være lyssky klarte jeg heller ikke å se ting på nært hold lengre… Sykeste. Gruer meg til å bli gammel og kjenne addisjonen komme snikende….

Legg igjen en kommentar

