Hjemlengsel…

Var hjemme på langhelg i helgen. Pappa kom på overnattingsbesøk fra torsdag til fredag, og han forlangte til og med å sove i min seng, fremfor madrassen! Huff, men til gjengjeld kjørte han og til skolen, fra skolen og heeelt hjem til det fine sørlandet! Så da gikk det igrunnen greit å si fra seg senga ei natt. Har en ganske så snill pappa! 🙂

Har også en supersnill mann som disket opp med dette kongemåltidet senere på fredagen:

Indrefilet, fløtegratinerte poteter, soppstuing og rotmos. Kan man ønske seg noe mer enn en mann som er glad i å lage mat?! Tror ikke det, gitt…  Jeg er heldig!!

Ja, så kom jeg jo også hjem til denne lille sjarmøren:

Hermiss er den tøffeste kaninen i nabolaget. Sommerhus på verandaen og greier… Hun lever livet!!

Og mye har skjedd hos svigers siden sist!! Svogeren min dyrker tobakk på verandaen, se så svær planten er blitt! Høyere enn meg jo, og jeg er høy! Shit.

Og nå er jeg tilbake i Kongsberg og lengter allerede hjem igjen. Jeg kjøpte togbilletter hjem til helgen for en stund siden for å få dem så billige som mulig, også fikk jeg beskjed i dag om at vi har fri på fredag. FY F… ta NSB som ikke vil forandre billetten til torsdag i stedefor……

Legg igjen en kommentar

