Kjærleik

Selvom samboern dro hjem denne helgen er jeg ikke ensom av den grunn!

image

Reidar kom nemlig med toget hit til Kongsberg i går!
Ligger for øyeblikket enda i senga. Han kom inn til meg for et kvarter siden «vil du sove 40 minutter til?» trøtt som jeg var takka jeg ja til det, men fikk ikke sove igjen… Nå ligger jeg her og hører han ler fra stua. Suits må virkelig være en bra serie?! Kanskje jeg burde begynne å se på det selv…. Anyways, på tide å stå opp! Ha en fin dag.

Legg igjen en kommentar

