Hyttetur.

Har hatt en fin-fin hyttetur med kjæresten! Grillmat, blåbærplukking, brettspill og minimalt med dekning ♥ Helt fantastisk.

Hytta går jo i ett med skogen fra denne vinkelen, men når man står på verandaen og ser utover er det kjempefin utsikt, så den er ikke helt gjemt bort!


Grillmat er tingen! Første vi gjorde da vi kom opp var å smekke på grillmaten og sette oss ut i sola.

Plukke blåbær gjorde vi og…

…og blåbær ble det! Godt jeg hadde med vaniljekesam. Yum!!

Da vi sto med dette skiltet sa jeg «åh, nå fikk jeg lyst til å fiske» .. Så svarte Reidar meg med «Det er ikke noe fisk her…» «men det er jo fisk på skiltet!!»  Jeg tror jeg hadde rett…. Ikke at vi hadde fiskestang, da!

Jaja, fine blomster var det hvertfall…

Det ble noen runder med den forsvunnede diamanten og junior geni. Vi husket ikke helt reglene på diamanten, og det var litt kjedelig å spille med våre egne oppdiktede regler, så vi fortrakk junior geni. Jeg er forresten svart! Jeg tapte ikke en eneste gang. The winner takes it all!

Ellers sto jeg opp og disket opp frokost før Reidar sto opp i dag! Litt av en husmor han har funnet seg..

6 kommentarer om “Hyttetur.

  1. For noen deilige dager,da! Ikke muligheter for mange sprell der, akkurat,og da kjører man på med jordnære ting og tang…Plukket selv blåbær igår, det var på høy tid. Så koselig å plukke og ikke minst spise og lage mat av selvplukket.

  2. Så veldig deilig ut på hyttetur! =) Hvor ligger hytta? Så litt kjent ut der skjønner du 🙂
    ah blåbær, veldig lenge siden jeg har smakt, fikk flashback til barndommen og tiden vi hadde hytte jeg nå 🙂

Legg igjen en kommentar

