Hva får et menneske til å drepe?

Det er trist når noen du en gang kunne kalle for en venn eller god bekjent,
nå kan kalles for en drapsmann.

Jeg føler jeg bor i en by fylt av ranere, drapsmenn, og narkomane…
Og det værste er at Mandal er så lite at vi vet alle hvem de er.

Foto: fvn.no

Selvom jeg ikke er særlig berørt av drapet som skjedde i natt,
må det være forferdelig for familie og venner. Jeg har ikke ord.

2 kommentarer om “Hva får et menneske til å drepe?

  1. Er ikke lett å si hva som får et menneske til å drepe. :/

    Supert å høre at det var fin vær i sør. idag g der jeg bor er det gråvær:/

Legg igjen en kommentar

