Plutselig a-menneske.

Klokka er bare ni, og jeg har allerede vært oppe i over to timer. Jeg som var totalt b-menneske for en liten stund siden har magisk nok blitt om til et a-menneske takket være søvnspesialist og melatonin. Dette unner jeg alle b-mennesker å finne ut av!

Det å ha tid til å spise frokost uten å sluke skivene, gjør jo hele dagen mye bedre!!

Nå er det jobb! Det gjør jo ingenting å måtte spasere til jobb når man har god tid! Det værste jeg visste da jeg gikk på skole var å måtte stå opp en halvtime tidligere for å gå til bussen…

2 thoughts on “Plutselig a-menneske.

  1. Jeg skulle ønske at jeg var litt MINDRE A-menneske. Men det har jo, som du sier, sine fordeler det å ha god tid om morningen. Man rekker jo så mye mere iløpet av hele dagen…

Legg igjen en kommentar

