Sankthans

Håper alle har hatt en flott sankthansaften, det har hvertfall jeg! Svigermor hadde bursdag, så det var full fest på heia. Familiemedlemer fra lindesnes i sør, oslo i øst og mexico i vest var på plass. Vi hadde grisefest og bursdag i ett, og her er grisen:

Ellers var det hyggelig å treffe på mexicanerne og, jeg har aldri møtt dem før. Hun på bildet under er like gammel som meg. Kjempehyggelig jente! Fikk jammen med øvd meg på engelskferdighetene også, og med litt alkohol i blodet går jo det helt topp!

Ja, så var det jo klart at vi måtte smake på mexicans tequila……..

Tequilaen de selger i Norge er visst billig dritt-tequila som kun uteliggerne drikker i Mexico… Kan ikke akkurat skryte på meg at jeg likte den mexicanske heller, da! Det mye som er bedre enn tequila ass…

4 thoughts on “Sankthans

Legg igjen en kommentar

