Det flaueste jeg har vært med på.

Etter at jeg hentet bilen der den stoppet sist, så det ut til at alt var helt fint, så tenkte ikke mer på det. Da jeg skulle kjøre til Vigeland i dag, stoppet den selvfølgelig rett før rundkjøringa midt i «rushen» i Mandal. Der sto jeg i veien, og bilene bak tutet og tutet. Aldri i mitt liv har jeg følt meg så sett på. Et øyeblikk der skulle jeg virkelig ønske at jeg bare kunne synke i jorden…. Viking kom å hentet bilen litt etterpå, og borte var bilen… Det jeg lurer på nå er hvor i helvete er sykkelen jeg bestilte fra nirve.no er?!?!?

 

2 thoughts on “Det flaueste jeg har vært med på.

    • har bestilt den for lenge siden, men så får de ikke den jeg skal ha inn før midten av juni, som allerede har vært. Og de har fortsatt ikke sendt den enda… Kjipt! Bilen blir nok bare solgt, tror det er en dynamo som er blitt ødelagt eller noe slik… Har ikke peiling på bil! Hehe!

Legg igjen en kommentar

