Antrekk.


Vet dere hva? I dag skulle jeg hjem og hente sommerdekkene, (ja, jeg vet jeg er sent ute!!) og lempe dem oppi trunken. Da jeg hadde funnet frem dekkene og fått dem inn i bilen tok jeg veska mi og en pose med klær også inn i bilen… SÅ DERE, nå skal dere høre! Jeg oppdaget da at nøklene mine var borte. Jeg lette etter dem i minst en time og var så forbanna at jeg blinket rødt og hoppet opp og ned av sinne! Så kom mamma hjem, og etter max fem minutter med leting sier hun: «jeg tror jeg vet hvor nøklene dine har blitt av.» Jeg tenkte med en gang at jeg hadde sikkert lagt dem på en temmelig teit plass, og det kan dere tro jeg gjorde! Hvilket nøkleknippe er det som henger å dingler i nøkkelhullet på trunken må´n tro?! FY FAEN.

Anyways, når mannen kommer hjem fra trening skal jeg endelig få bort piggdekkene! Hadde jo vært utrolig surt med bot… Bøter må være det kjipste jeg vet om….

3 thoughts on “Antrekk.

Legg igjen en kommentar

